Täällä on vaan hyvin kylmä mutta hiutalettakaan lunta tai edes räntää ei ole tullut! Kai se on ihan hyvä kun en välitä oikein lumesta, enkä kyllä kylmästäkään.

Mä oon tänä vuonna aloittanut joululahjojen hankkimisen ajoissa. Yhtenä iltana vaan tuli päähäni että muutama ihminen tarvitsisi isot kunnon kahvimukit. Ja päätin sitten yrittää jos vaikka Sinooperista sais mukeja ja maaleja niihin. Ja kerrankin kävi oikein loistava tuuri. Mukit ja posliinivärit oli heti oven edessä ja tarjouksessa! Ostin sitten viisi mukia ja värejä ja maksoi noin pari kymppiä. Sopivasti mun lompakolle siis. Eka muki meni täysin piloille harjoitellessa, mutta se saa sitten jäädä mulle itselle, mäkin tykkään juoda kahvia. Nyt ovat uunissa jäähtymässä. Mun askartelutaidoilla niistä ei kovin upeita tullut mutta ajatus on tärkein?? Ja kyllä niitä varmasti käytetään. Mietin että vieläkö pitäis hakea pari mukia ja lahjoa niillä saman tien kaikki ihmiset... mutta sinooperissa ei oo enää se tarjous voimassa joten niistä saa maksaa nyt paljon enemmän.

Mut hei, nyt mä oon kerrankin saanut jotain jo aikaiseksi! Oon oikeesti tyytyväinen.

E
i siitä mun baarireissusta tullu sitten yhtään mitään, kun tajusin että tilillä niin vähän rahaa etten pysty nostamaan sitä niin en pysty maksaa sisäänpääsyä/narikkaa. No kai siinä oli taustalla myös joku viitseliäisyysongelma. Kuten sanottu, yritän nyt vielä vähän netinkin kautta miehiä tavata. Pari on sellasta joiden kanssa oon kirjotellu useamminkin. Mutta yhden kanssa välimatka aika pitkä ja yhdessä vaan jotenkin jotain outoa... Täytyy tavata jossain julkisella paikalla jos tapaillaan ja edetä ihan rauhassa tän jutun kanssa.